فانوس

آفرینش های ادبی استان بوشهر

فانوس

آفرینش های ادبی استان بوشهر

۱۲/۳/۱۳۹۰ صبح شعر-مرکز دیر

در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد:

   صبح شعر "وقتی که بابا رفت" در مرکز فرهنگی هنری دیر

 

  

 

 

    به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری بندر دیر ویژه برنامه صبح شعری تحت عنوان: « وقتی که بابا رفت» را برگزار کردند.

    به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این مراسم  30 نفر از اعضا فعال مرکز آفرینشهای ادبی مرکز در نشستی صمیمی، اشعار و دل‌نوشته‌های خود را به روح امام راحل تقدیم کردند.

    مربیان کانون بندر دیر نیز ضمن معرفی شخصیت امام راحل و چگونگی برگزاری مراسم ارتحال آن بزرگوار، با استفاده ازکتاب هایی همچون: «خاطرات مه گرفته» افشین علا و ... اشعار زیبایی را در رسای امام خود قرائت کردند.

    یکی از مربیان به نمایندگی از اعضا و مربیان مرکز دل نوشته خود را این‌گونه به امام راحل تقدیم کرد: " کوچه های انقلاب نام تو را فریاد می زنند و گلها سراغت را از قاصدک ها می گیرند. انگار همین دیروز بود.خبر تلخ وناگوار در ذهنم می پیچد.

انالله واناالیه راجعون.... روح بلند وملکوتی امام......

    باورش سخت است. سهم ما و پدران ما پس از آن همه تلاش برای آمدنت این نبود که اینقدر زود ترکمان کنی. درحالیکه هنوز طعم پیروزی رابه درستی نچشیده بودیم.

    با رفتنت زمین افسرده شد. و رنگ سیاه میهمان تمام خانه ها شد. اندوه بر سر هر دیواری سرک می کشید و هیچ کس را یارای باور این حقیقت تلخ نبود."

    به همین مناسبت نمایشگاه عکسی از دوران کودکی، نوجوانی، تبعید و رحلت امام (ره) از 12 خرداد ماه به مدت یک هفته در سالن کتابخانه مرکز دیر برپا شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد