فانوس

آفرینش های ادبی استان بوشهر

فانوس

آفرینش های ادبی استان بوشهر

موفقیت مربی و رابط ادبی استان در مسابقات

مربیان ادبی بازهم افتخار آفریدند  

خانم فاطمه اسماعیلی مربی ادبی مرکز خورموج و خانم زینب سهولی رابط ادبی مرکز دیر موفق به کسب مقام در مسابقات  سراسری ادبی شدند.  

مسابقه سراسری طنز که آبان ماه امسال برگزارشد و پذیرای اشعار و داستان های طنز همکاران و اعضای مراکز بود با معرفی ۵ نفر از همکاران در بخش شعر و ۶ نفر در بخش داستان به انجام رسید که خانم زینب سهولی موفق به کسب مقام اول داستان طنز این مسابقه شد. از داوران این جشنواره میتوان به فرهاد حسن زاده، مهدی امیریان و خانم نورا حق پرست اشاره کرد . 

 

خانم فاطمه اسماعیلی نیز در مسابقه سراسری آفرینش به همراه ۴ نفر دیگراز همکاران در بخش شعر به عنوان برگزیده معرفی گردیدکه از داوران این بخش میتوان بابک نیک طلب، یزدان سلحشور و اسدالله شعبانی را نام برد.  

 

آفرینش های ادبی استان بوشهر ضمن تبریک این موفقیتها برای خانم ها سهولی و اسماعیلی موفقیتهای روزافزون آرزومند است.

نظرات 4 + ارسال نظر
رابط ادبی دیر یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام !دستتون درد نکنه واز لطفتون متشکرم.

سوسن حیاتی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام . آفرین و صد آفرین بر مربیان باذوق و تلاش استانمان .سال نو مبارک
خبر رو تازه دیدم و بسیار لذت بردم . به روزیم و منتظر حضور با نقدتان

فاطمه اسماعیلی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

با سلام خدمت خانم رسولی مهربان
با تشکر از زحمات بی دریغ شما و سپاس از قدردانی تان .تنها به یک جمله بسنده می کنم اگر موفقیتی کسب کنم جز در سایه لطف و تشویق های شما نیست .
در ضمن به خانم سهولی نیز تبریک می گوییم.

اکبر حاجی زاده سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.akbar-4858.javanblog.com



سلام وب زیبایی دارید لینکتان کردم لطفا مارو لینک کنید بامید دیدار

دوٍست دارم
من عشق را در تو

تو را در دل

دل را در موقع تپیدن

و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم

من غم را در سکوت

سکوت را در شب

شب را در بستر

وبستر را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم

من بهار را به خاطر شکوفه هایش

زندگی را به خاطر زیبایی اش

و زیبایی اش را به خاطر تو دوست دارم

ودنیا را به خاطر خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد