فانوس

آفرینش های ادبی استان بوشهر

فانوس

آفرینش های ادبی استان بوشهر

میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر

 شعر اعضای نوجوان به مناسبت روز مادر  

  

1 -به حضرت زهرا(س):   

ای عشـق مـن ای بـرتـر از رؤیـای مـن
ای تسـلی بخش در شب های من

ای که تو هسـتی نوید زنــدگی
کاشتــی در مــن امیــد زنـدگی

ای کــه در ایــمان و تقــوا بــرتـری
الگوی زن ها تو هستی ؛سروری   

  

                                                       فاطمه پورشمس /عضو ادبی مرکز اهرم   

  

 

  

 2- به مادر که خود معنای زندگی است:

 

         

  

 

 

                                                       هانیه شیخیانی/ عضو ادبی مرکز خورموج

 

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.kavirbox.ir

سلام
سایت ما طوری طراحی شده که بعد از ثبت لینک وگذاشتن کد لینک باکس در وبلاگ یا سایت خود می توانید بازدید خود را بالا ببرید
نحوه کار طوری است که با قرار دادن لینک باکس در وبلاگ وسایت خود با هر بازدید از وبلاگ شما لینک شما به اول لینک باکس انتقال می یابد یعنی اینکه لینک شما در تمام وبلاگها یا سایتهایی که این لینک باکس را دارند به اول می آید ونکته قابل توجه این است که کسانی که می خواهند زرنگی کنند وکد را قرار ندهند نمی توانند از امکانات این سیستم بهره مند شوند چون لینک آنها به طور اتوماتیک به لینکهای غیر فعال انتقال می یابد و با کلیک روی هر لینک غیر فعال فقط کد لینک باکس را می دهد وبه آن سایت نمی رود چون لینک باکس را هنوز نگذاشته است
یک نکته مهم دیگر این است که لینکهای برتر ستاره جایزه می گیرند
امیدوارم که این موضوع را به خوبی درک کرده باشید
موفق باشید
نمونه سیستم در آدرس زیر
www.kavirbox.ir

حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام به به چه وبلاگ زیبایی من واقعا کیف کردم مخصوصا از این پستش دمت گرم موفق باشی.منتظرم به منم سر بزنی

سوسن حیاتی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://mahesher-kanoon

سلام . خسته نباشید زیبا بود و خواندنی . بدون دعوت آمدیم . راستی اعضای دیلم هم بینهایت اثر در ارشیو بوشهر دارند . یا اگر نیست می فرستیم تا از حضور در وبتان بی نصیب نمانند . بدرود

مرکز خورموج دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.kanoonkhormooj.blogfa.com

وخدایی که در این نزدیکی ست
در کنار من و تو
در سکوت ، در دل مهر
در کنار تپش قلب هزاران عاشق
در دو چشمان پر از وسعت اشک
در درون کلماتی که
در این قطبی سرد ،
همگی سردترند
تویی مفهوم تمام کلمات
در شب خسته ی بی صبح سپید
تویی آن راز پگاه
در دل خلوت چاه
ناله ی نیمه شب غربت مولا ، ناگاه
دل من می پرسد
چه کسی باز در این نزدیکی ست
من به او می گویم
و خدا ، این خدایی ست که
نزدیک تر از من به من است

« زهرا جوکار ـ عضو ادبی مرکز خورموج »

ننه خورشید دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ http://6533.blogfa.com

سلام
چرا همه اش شعرهای مربیان ادبی
حالا چی می شه ما عاشقای شعر هم جایی تو وب شما داشته باشیم

این شعر منه البته یه شعر کودک می دونم نمی تونم مثل مربیهای ادبی باشم ولی خوب خود تون حق بدیدسوسن حیاتی کنارتون باشه هی تشویقتون کنه عاشق شعر و شاعری نمی شدید؟



بابام برام خریده
بلوز رنگ ،رنگی
روش عکس موشی داره
موش موشی زرنگی

وقتی اونو می پوشم
می شینه روی سینه ام
درست همون جایی که
می یاد صدای قلبم

دیروز اونو پوشیدم
رفتم کنار سفره
یواشکی به موشی
گفتم بخور یه ذره

اون نمی خورد غذا رو
شاید خجالتی بود
یا مثل من عاشق
سوپ و اسپاگتی بود

هر چی که من می خوردم
به موش موشی می دادم
دور از چشم مامانم
تو دهنش می ذاشتم

سفره که جمع و جور شد
مامان جونم منو دید
حسابی داد و قال کرد
بیچاره موشی ترسید

با اینکه مادر من
از پسرش رنجیده
ولی دلم خوشه که
موش موشی سیره سیره

تمام

سلام ننه خورشید عزیز
قدمتون بر سر چشم
کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست
جواب درخواستت رو با گذاشتن شعر زیبات توی آخرین پست دادم
خوشحالم کردی
مانا باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد