فانوس

آفرینش های ادبی استان بوشهر

فانوس

آفرینش های ادبی استان بوشهر

از علی (علیه السلام)

 

از حضرت علی علیه السلام پرسیدند:


- واجب و واجبتر چیست؟


- نزدیک و نزدیکتر کدامند؟

 

- عجیب و عجیبتر چیست؟


- سخت و سختتر کدامند؟



ایشان فرمودند:

 

- واجب، "اطاعت از خدا" و واجب تر از آن، "ترک گناه" است.


- نزدیک، "قیامت" و نزدیک تر از آن، "مرگ" است.


- عجیب، "دنیا" و عجیب تر از آن، "محبت دنیا"ست.

 

- سخت، "قبر" است و سخت تر از آن، "دست خالی به قبر رفتن" است.

   

 

شهادتش تسلیت باد...

نظرات 5 + ارسال نظر
SADBAN یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

مولا علی (ع) : هرکه بدی را واگذارد درهای نیکی بر رویش باز می شود.

شاهد دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.shahedvaravi1385.blogfa.com

سلام خانوم رسولی ، تسلیت میگم شهادت امام علی (ع) رو ،

خانم رسولی من یه وبلاگ دارم که خیلی دوست دارم از نظرو

پیشنهاد شما واسه وبم استفاده کنم .

خوشحال میشم به من هم سری بزنید .

شاهد جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.shahedvaravi1385.blogfa.com

سلام خانم رسولی
با یادداشتی از طرف خدا به روزم و همچنان چشم انتظار اومدنتون

یا علی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

ای کاش فقط کمی راجع به این مسائل فکر می کردیم فقط کمی دیگه هیچ مشکلی نبود

حسام محمدی شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.ghalameorian.blogfa.com

سلام دوست عزیز
با وبلاگ"قلم عریان" در نخستین پایتخت ایران زمین- همدان- به "مکتب ادبی اصالت کلمه" و دوستان "عریانیست" پیوستم.
منتظر حضور و نقد و نظرات شما هستم.
با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد